Start Ramowy rozk³ad dnia

Menu g³ówne

znajdz nas_na-_facebooku

Odwiedzi³o nas

Dzisiaj0
Wczoraj5
Wizyt w tygodniu78
Wizyt w miesi±cu292
Odwiedzi³o nas ju¿ :78896

Aktualnie na stronie

NaszÄ… witrynÄ™ przeglÄ…da teraz 24 goÅ›ci 
Email

ramowy rozklad_dnia

  

6:00 - 7:45

Schodzenie siê dzieci do przedszkola.

Rozmowy indywidualne z rodzicami i dzieæmi.

Zabawy indywidualne i zespo³owe.

Æwiczenia poranne lub zabawy ruchowa.

Praca wyrównawcza, stymulacyjna i z dzieckiem zdolnym.

¦niadanie dla dzieci najwcze¶niej przychodz±cych.

7:45 - 8:00

Zabiegi higieniczne, czynno¶ci samoobs³ugowe.

Przygotowanie do ¶niadania.

8:00 - 8:30

¦niadanie.

8:30 - 10:40

                         

Zintegrowana dzia³alno¶æ edukacyjna.

Zajêcia i zabawy edukacyjne z ró¿nych obszarów w oparciu o podstawê programow±.

Zabawy i gry ruchowe na ¶wie¿ym powietrzu. Obserwacje przyrodnicze, poznanie najbli¿szego otoczenia, wycieczki.

Zabawy badawcze i manipulacyjne, bogacenie do¶wiadczeñ dziecka w kontaktach z najbli¿szym ¶rodowiskiem.

Udzia³ w warsztatach teatralnych i muzycznych.

Spo¿ywanie zdrowych przek±sek i - edukacja ¿ywieniowa.

10:40-11:00

Zabiegi higieniczne, czynno¶ci samoobs³ugowe.

Przygotowanie do obiadu.

11:00-11:20

Obiad- zupka

11:20-11:50

Poobiedni relaks, wyciszenie dzieci za pomoc± wybranych technik relaksacyjnych. S³uchanie literatury dzieciêcej, muzyki, æwiczenia ortofoniczne, oddechowe, s³uchowe.

Grupy dzieci 3 letnich le¿akuj± do godz. 13.20

11:50-13:30

Zabawy z inicjatywy dzieci, zabawy ruchowe w sali lub na ¶wie¿ym powietrzu.

Realizacja pomys³ów dzieci.

Zajêcia dodatkowe i twórcza praca zespo³owa oraz indywidualna.

13:30 - 13:45

Zabiegi higieniczne, czynno¶ci samoobs³ugowe.

Przygotowanie do obiadu - II danie.

13:45 - 14:15

Obiad ? II danie

14:15 - 17:00

Zajêcia i zabawy zorganizowane - plastyczne, muzyczne, ruchowe - lub dowolne. Indywidualna praca stymulacyjna, praca z dzieckiem zdolnym lub korekcyjno- kompensacyjna.

Zabawy wynikaj±ce z zainteresowañ dzieci.

Latem zabawy ruchowe na ¶wie¿ym powietrzu.

Rozchodzenie siê dzieci. Kontakty z rodzicami.